January 30, 2011

kalau betul ini jodoh

Salam.

tahun dua ribu sebelas.catat permulaan baru dalam hidup.kerjaya baru di tempat baru.paling seronok bila berkait dengan audio visual.banyak yang perlu belajar. lupa, aku nak cerita sesuatu.

Okeh.mula cerita.nak di jadikan cerita,minggu pertama mula bekerja,sudah di hantar untuk kerja luar kawasan.lokasi..haaaa,itu yang terbaek.KUANTAN..nak bagi detail lagi..ni haaaa:


terbaek kan..tempat masa aku terima sijil cap diploma.apa yang aku buat kat ump ni..sekarang kena install semua sistem audio visual yang baru di dalam ump dan monitor sistem audio visual di astaka ump.owh,dulu astaka ump takde ape-ape yang menarik.sekarang,rasa nya siapa student di ump,tau la..yang bekas student,rasa kalau datang dan tengok sendiri..anda ada rasa kagum sedikit.

okeh,sambung bercerita..berkait dengan tajuk entri."kalau betul ini jodoh".maksud aku,jodoh dengan kuantan ni.jodoh dengan negeri darul makmur ni.dulu lepas tamat belajar di ump.dan mula berpraktikal di shah alam.rasa,kalau boleh tak nak kerja di kawasan-kawasan di pahang.dari darjah satu hingga tamat diploma.dalam pahang je.

tup.tup.ni sekarang kene berada di kuantan.walaupun opis company di letaknya di subang.tapi itu lah,sudah rezeki.terima dan redha.Alhamdulillah,semua kemudahan hidup ada.company ada sediakan tempat penginapan sume.cuma sekarang menunggu kata putus muktamad tentang bila masa untuk mula tinggal di kuantan.

P.s:rakan-rakan yang ada di kuantan.roger-roger la ye.sebab rasa nya tidak ada kontek kalian.mahu berjumpa kembali rakan-rakan lama. :] <---buat rakan-rakan di SKBS dan seangkatan dengan-nya.


"Tuhan,kalau betul ini jodoh.aku terima."

4 celoteh:

Unknown said...

selamat kembali ke kuantan ye incik bobby.. =]

Melody M. said...

seronoknya.

Melody M. said...

seronoknya.

c h o c o l a t e i.c.e said...

fifi:trimas1.
kak mell:boleh la..maseh nk seswaikan diri balik..

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0