January 9, 2009

t.a.g.g.e.3.d

trimas to the remedy krn sudi men-tagged-kn aku..dengan semangat juang yang tinggi.berikut ialah hasil tagged tersebut.hayatilah serta jangan nak komplen apa-apa.

#1 describe 10 things about the person who tagged you.

  1. Aku panggil dia daoz.
  2. Bezday budak ni,2 ari before bezday aku.jom taun ni celebrate same2 jom.lalala~
  3. MT kelab kebudayaan dan kesenian ump bagi sesi 08/09.boleh layari blog KKK untuk kepastian.
  4. Die budak tarian ump.terer la kut budak ni menari.bley usha2 kt youtube dia ni menari.
  5. Blaja kat ump.amik degree mekanikal.
  6. Housemate kepada jumain,tito,azam,yusri,azim,kay,abai.klu nmpk budak2 len kt umah tu,menumpang sume tu.kan.kan.
  7. Blog dia gempak lagi dari blog aku.ajar wei camne nak men-cantik-kan blog den ni.
  8. Bilik dia kt ump ni,mantap amat la.jauh beza dengan bilik bad n rani.
  9. Tadi kt atas,tarikh bezday die 2 ari before aku.tapi same bulan dengan aku.tapi lain taun.
  10. Banyak lagi ni nak cakap pasal daoz.dia bagi spuluh je.ko tagged lagi ar daoz ek.mintak 20 ke.

#2 describe 10 things about you.

  1. Aku anak sulung dari 4 orang adik beradik.
  2. Tahun ni umo aku 21 taun.
  3. Aku tak bley makan belacan.konpem bersin2 sehingga rase cam nak tercabut idung je.
  4. Negeri sembilan tanah kelahiran ku.juga kg halaman ku.jemput datang umah.
  5. Menunggang motosikal tanpa lesen.jangan report kat polis wei.huhu~.
  6. Orang kata aku comey.comey tang mane tah.cuba explain ckit.lalalala~.
  7. Masih lagi single ketika tagged ini di-siap-kan.tak tau ar,4,5 jam lepas ni tibe2 dah awek ke kn.
  8. Kasut aku saiz 9.besar ek kaki.dah orang-nye pun besar.
  9. Aku tak pernah naik kereta yang berjenama ferrari.ade sape-sape nak bagi tumpang tak.
  10. Ni satu lagi tak puas ati,suh wat 10 je pasal aku.mane nak cukup.lalalala~.

#3 - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.


Yang ni terlebih pulak bagi.Tak tau pun nak tagged sape ni.Aku senaraikan kan je la ek.Buat tak buat,terpulang pada anda-anda yang terpilih ye.Berikut adalah yang ter-bertuah:

  1. K.A.MI.M.A.N.A
  2. Bila Jari JeMari Menari
  3. Putri_Nakisha

Tu je la.nanti aku ade idea sape lagi nak di-tag..akan ku update balik entri ni..bley ke.?

until then...Assalamualaikum.

4 celoteh:

AL journey said...

thanx.. mane tau cb tu stand for catur bistari??.. penat je aku kalis.. hehe..

meh la dtg jadik penyokong kitorang cam aritu.. tak besh la korang tak de.. hehe

mocQachinno said...

bob..nk naek ferrari F430 x? jom..

c h o c o l a t e i.c.e said...

bile2..??

setakat naik je,xbesh ar..

dapat di bwk seround dua ke,ok gak.lalala

Raja Azrul said...

bob..

tiket PGL banyak dah sold out. Kalau korang nak pegi time weekend..tiket paling murah ada pun rm153 (tak tolak less).

Abang tak suggest tiket rm33 sebab view dia memang tak cantik.

Tapi kalau korang sanggup korban, tiket RM153 itu pun dah ok. Cuma kena cepat ler...

oh yer..student ada less 30%

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0