December 11, 2011

terima kasih

gila.tak pernah dalam sebulan dua kali hapdate..lantak pi la.sedang elok mood nak ada,layankan..kan..

dah 11 bulan aku kat kuantan.pergh,tempoh masa yang tak di sangka-sangka.ingat habis je bulan lima aritu..aku anggap life aku kat kuantan akan menjadai hambar dan forever alone.selepas abes semua rakan-rakan seangkatan abes belajar..

but..

thanks to

Grup Teater Waris..

grup ni la kasi aku bernafas balik.rasa hidup sikit kat gambang ni.yes,kerja tetap kerja..sehingga arini aku masih lagi setia dan gembira dengan kerja sekarang..cuma kadang-kadang perlukan jugak input lain untuk buat hidup searian lagi bermakna..

but and the same time..aku rindu jugak dengan

Grup Teater Senandika

Kalau takde kenal grup ni dulu..uih,konpem lagi rasa forever alone kt UMP sekarang ni..keje 24jam..365 ari..makan.tidur.keje..pergh..boleh tak siuman kut..

apa-apa pun,seni satukan kita.dan kita jangan lupakan seni..and for me,akan gunakan sebaik-baik 3taun standby kat kuantan ni..dengan perkara-perkara yang berfaedah.amin.

terima kasih.

0 celoteh:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0