December 5, 2011

blogging??

gila lama tak jenguk mende ni.nasib baek ada lagi.hahahahaha.entah lah,bukan tak nak taip takde masa ke pe.
dulu aku seronok blogging sebab geng-geng senandika ramai ada blog.masing-masing hari-hari update..ni semua dah kerja..senyap.dengan aku-aku senyap.

tapi kadang-kadang nampak gak la dieorang ada usik-usik blog mereka.

orait.

jumpa lagi.

*baru perasan geng-geng waris ada yang ada blog gak.macam menarik kalau nak selalu berblog..jap,emm..kadang-kadang..projek kerja menanti esok lusa.

3 celoteh:

Melody said...

fuh...lebih setengah tahun baru nampak kamu kat sini lagi bro. leih setengah tahun. haaachummm! *habuk*

fakhrulshahidan said...
This comment has been removed by the author.
c h o c o l a t e i.c.e said...

gua jarang2 lepak sini beb..sekali sekali dpt cuti,,tu yg menyinggah tu..trimas la sudi jenguk2 jiran tetangga..

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0