November 10, 2009

cubaan lagi

Salam pertemuan kembali.

dan

salam ingatan.

Nasib baik aku masih ingat aku ada blog.terlalu banyak kekangan untuk menulis di blog sekarang.tapi masih cuba untuk update walau sekali sebulan.

Cubaan kerja datang lagi.baru sahaja 3 minggu yang lepas dapat tawaran interview di Yeos.tapi mungkin belum rezeki lagi.tiada panggilan untuk kerja.dan esok,ada cubaan kerja lagi.kali ini berdekatan dengan kl sentral.dan position yang di tawar memang luar bidang pengajian aku.customer service.tapi gaji yang di tawarkan lebih masyuk dari yang sekarang.

apa-apa pun,aku akan pergi cubaan kerja itu.kalau ada rezeki,alhamdulillah.dan juga selamat maju jaya kepada sahabat aku yang turut ada cubaan kerja esok.
"moga-moga kita berdua sukses bro".

dan dua tiga hari ini,fikiran aku sering teringat rakan-rakan serumah F5 dulu,sahabat-sahabat sekuliah dan teman-teman senandika.cess..itu buat mood kerja aku kurang.

dan yang sedang bercinta.selamat bercinta.dan buat yang mahu membina mahligai rumah tangga,semoga bahagia.dan yang sedang sedih,senyum-senyum,usah bersedih.

sehingga jumpa lagi.

:]




*cubaan kerja : interview/temuduga

1 celoteh:

joegrimjow said...

weh
org duk sebuk dlm facebook tu
join2 la
hehe

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0