April 2, 2009

kami bukan TERUK.kami kena TAMBAT KAKI

Khidir
Pelakon "Teruk"

Khidir Masteki atau lebih dikenali sebagai Kay.merupakan seorang pelajar jurusan kejuruteraan mekanikal automotif.sedang berada di tahun tiga.mula terjerumus dengan dunia teater apabila menjadi pelakon untuk pementasan 'Pusaka Sari 'arahan norasyikin julis di festival teater makum 2007.juga pernah bergandingan dengan salah seorang pemenang pelakon harapan di festival teater makum 2007.

Wahida Omar
Pelakon "Teruk"


Wahida Omar atau nama pentasnya ialah wahida.seorang pelakon baru yang mula berjinak-jinak dengan teater.ini merupakan pementasan pertamanya dalam seni teater.sebelum ini dia lebih banyak melibatkan diri dengan bidang seni suara.anak jati pahang ini merupakan pelajar tahun satu dan mengambil jurusan kejuruteraan komputer.

Aini
Pelakon "Tambat Kaki"

Gadis kecil molek yang berasal dari kelantan.dikenali sebagai aini di kalangan rakan-rakan pentas.teater tambat kaki merupakan kemunculan pertamanya di atas pentas. mengambil jurusan kejuruteraan kimia dan baru berada di tahun satu.

Hafiz
Pelakon "Tambat Kaki"


Hafiz atau apis,merupakan seorang lagi pendatang baru dunia teater di ump.tambat kaki merupakan titik permulaan karier seninya di ump.merupakan pelajar tahun satu jurusan kejuruteraan kimia.

Rabbani
Pelakon "Tambat Kaki"


Rabbani atau lebih di kenali sebagai bani.bukan seekor arnab tetapi seorang teruna yang bakat lakonannya akan di saksikan di pementasan teater tambat kaki nanti.juga pendatang baru teater di ump.seorang pelajar jurusan kejuruteraan kimia dan berada di tahun satu.

Lilo
Pelakon "Tambat Kaki"


Lilo(bukan nama sebenar) juga merupakan seorang yang masih baru dalam seni teater.gambar dilo tidak sempat ambil kerana dia ada hal lain ketika sesi ambil gambar.merupakan pelajar jurusan kejuruteraan kimia dan juga masih di tahun satu.


Aida
Pelakon "Tambat Kaki"


Aida Raihana,gadis kelahiran raub pahang.masih lagi baru dalam dunia teater di ump.tambat kaki menyaksikan kemunculan pertama dia dalam teater.merupakan pelajar jurusan komputer dan berada di tahun satu.

Anis
Pelakon "Tambat Kaki"

Anis,seorang gadis yang periang.tambat kaki adalah pementasan pertamanya di sejak menjadi ahli kumpulan teater senandika.bakat lakonannya di lihat ketika sesi casting untuk festival teater makum.merupakan pelajar jurusan kejuruteraan kimia tahun satu.



Secara keseluruhannya,produksi fiesta teater senandika,membariskan muka-muka baru yang bakat mereka akan di saksikan semasa pementasan pada 4 dan 5 april 2009 nanti.



.teruk.tambatkaki.

4 april 2009
8.30 malam
auditorium taman budaya negeri pahang





8 celoteh:

Nyda Zamani said...

cayok2 fakulti kimia!!!
opss..salah
Senandika!!!
gambate neh!!
all da BEST

SKODENG said...

wow bob. canggih siot. huhuhuh.

c h o c o l a t e i.c.e said...

sis nyda:

tu la..cam pementasan dari dak kimia lak..huhu..

kay:
ape yg canggih2..nk puji foto dia ar tu..

Anonymous said...

meletopz shahidan sekarang..gitteww..

jumapx said...

gambar K nak macho je kan...hahahaha

Fatiehah said...

tahniah2..
teater ari tu bez..
cuma perlu penambahbaikan..
troskan usaha..
mantap kan lagi..

chentaMAYA said...

nak bekenalan ngn sume b0lekah?
hee~

c h o c o l a t e i.c.e said...

fatiehah:
sama-sama..
masih ada kekurangan yang msih boleh di baiki.
pe pun,trimas krn sudi menonton.
kami budak masih belajar..huhu.

chentamaya:
boleh saje..mahu berkenalan dgn yg mne.?huhu..

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0