April 26, 2009

hey.stress ke?




Tengah tak boleh tido,aku terjumpa mende ni kat intenet.ujian tekanan.foto-foto di atas bukanlah foto animasi yang bergerak-gerak tu.

foto di atas berkait dengan tahap tekanan korang.kalau korang nampak foto tu bergerak,maksudnya korang ada tekanan.kadar kelajuan yang korang lihat tu menunjukkan tahap tekanan korang.maksudnya makin laju korang nampak foto tu bergerak,tinggi la tahap tekanan korang.

selalunya yang nampak foto-foto tu tak bergerak ialah kanak-kanak dengan orang tua.

tak tahu la benar ke tidak mende ni.tapi apa-apa pun,mengetahui tahap tekanan kita tu ada baiknya juga.dan tanpa tekanan,kita tak membuat sesuatu tu dengan bersungguh kan tapi apa-apa pun,jangan jadikan kamu melihat foto-foto di atas bergerak dengan kelajuan tinggi.



sumber foto: di sini

5 celoteh:

Wahida said...

wah..byknye tekanan...
happy birthday...:)

mocQachinno said...

rumet saya cik ramlah nampak benda ni tak bergerak langsung

wah...patutla bahagia je diaeqa nampak bergerak with a bit more than average speed.a bit more than average stress la tu.huhu~

suka la benda ni.

Dhada said...

Bergerak-gerak .. penin ;P

joegrimjow said...

agak stress d c2

Melody said...

ada gerakan di situ. nak testing dgn budak2 la. alamak, rumah ni tak ada budak la pulak.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0