April 28, 2009

duduk senyap.termenung

. pusing-pusing
. ke depan
. ke belakang

. ke kiri
. ke kanan
. serba tak kena

. aku bosan

tiba-tiba aku rasa nak ada lagi kertas peperiksaan akhir.ingatkan seronok dah habis exam.sepatutnya memang seronok kalau kawan-kawan satu kelas dahulu ada.sama-sama mula.sama-sama habis.rasa lega dan kepuasan tu.

aarghh..abaikan.aku dah habis exam.duduk senyap-senyap dalam bilik.kemas barang.lusa ibu datang.ambil barang.bad,kay,lan dan siapa-siapa yang kertas peperiksaan terakhir pertama hari ini.selamat maju jaya.teruskan berjuang.


p.s:nampak perubahan yang mendadak pada bad.dia telah menjejakkan kaki ke perpustakaan untuk study.aku bangga.

6 celoteh:

joegrimjow said...

aku dah 3 ari berturut2 ke libry
aku hebat!!

Dhada said...

Besh la dh abis exam .

Nyda Zamani said...

ala rindunye zaman study kat uni dulu
huhuhu~

Unknown said...

ak bru je blaja mrepek bob..
ak link kn ko jgkla..

Saz-e-La said...

wahh...bad tu rajin tu mesti excited pegi librry baru...haha...windunya nk study2 cam dulu...woooo

Raja Azrul said...

zaman exam adalah zaman membuat toyol...jangan lupa..abang dulu macam tu gak...

hehehe..takpe, dah abes peksa, masa enjoy...takyah fikir apa-apa lagi!!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0