March 12, 2009

dia telefon kembali

Assalamualaikum
dan
salam sejahtera



Petang tadi,aku terima satu panggilan telefon dari dia lagi.panggilan dari rtm pahang.suruh hadir esok untuk ambil skrip drama radio.bermakna aku di tawarkan kembali berlakon drama radio.

entahlah.setelah peristiwa yang aku pernah ceritakan sebelum ni yang dah dapat skrip lepas tu tak jadi plak berlakon.takut plak berulang lagi mende yang sama.

esok memang aku ke kuantan.ada urusan.so,alang-alang dah di kuantan,siggah je la kan.dia suh datang tengok n amik skrip.kalau rasa cam berat hati nak berlakon.buat-buat la tolak tawaran tu.kata tak berminat dengan watak ke pe kan.konon-konon demand la.huhu.

apa-apa pun.tunggu dan lihat la.harap-harap tak berulang peristiwa dulu tu.

sehingga lain kali.

adios.

5 celoteh:

♥.misz luna.™ said...

insyaAllah x kn blaku lagi..
doakan..
ok?

c h o c o l a t e i.c.e said...

itu la..

harap2 camtu la..

esok pagi gi amik skrip..

thanks..

jumapx said...

mana tau tetiba kali nie dia xbuat propa kan...he3

Wahida said...

oooo...i see...da dpt ke ?watak pe?

c h o c o l a t e i.c.e said...

jumapx:minak2 begitu la..

wahida:xpasti lg watak mne satu..antara dua watak..tgk la sabtu nnt camne..lalala..

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0