February 25, 2009

minggu ini kosong

Assalamualaikum
dan
salam sejahtera.

Minggu lepas dan minggu ini,kehidupan seperti awal-awal semester hari tu.tiada kelas.tiap hari bangun pagi kemudian dapat sms dari cik pensyarah-kelas cancel.Kelas encik pensyarah plak,pergi-pergi.tunggu 28minit,tak hadir-hadir lagi.maksudnya,tiada kelas la.nak telefon encik pensyarah tu pun,no telefon tak di beri,privasi katanya.

Minggu lepas,test subjek cik pensyarah.alhamdulillah.boleh buat dengan jayanya.cik pensyarah banyak membantu.minggu ni pula,test subjek encik pensyarah.khamis ni.tu tak pasti boleh buat ke tak.tak berapa nak faham encik pensyarah ajar.dalam masa dua bulan ni.7 chapter.laju dia mengajar.

Seminggu dua ni.aku banyak uruskan pencarian tempat praktikal.sudah 8 surat dan 20 email aku hantar.Masih tiada respon dari mana-mana syarikat.Bukan senang nak mencari tempat praktikal ni rupanya.Ada sesiapa boleh rekomen tempat praktikal untuk aku?

Minggu ni memang x berapa nak ada mood sangat.duduk dalam bilik je.badan pun rasa lain.macam nak demam pun ada.roomate aku pun dah 2 hari demam dan masih demam.sebab tu kut pun rasa nak demam.

So,sebelum mood meng-update ini hilang.baik ku post kan entri ni dahulu.

Sehingga mood itu datang lagi.

Adios.



p.s:sedang mencari pelakon untuk teater.di pentaskan hujung mac nanti.pelajar ump yang berminat.hubungi aku...a.s.a.p.

4 celoteh:

chentaMAYA said...

hah!
rce x0k bdn tuh t mam 0bt k~
agknye musim dmm nieyh?

Anonymous said...

pencarian seorg adib ke?alisha bgaimana?

c h o c o l a t e i.c.e said...

to chentamaya:

tah la..cuaca semcm sekarang..cam nak ujan..kdg2 panas gle..

huhu..

to daoz:

pencarian adib..alisha.rasanya seperi dah jumpa..ko mahu jadi adib x.?

Aloy Paradoks said...

gua tak pernah lagi dpt yg real tuk dekon..cume pernah diberi beberapa sajak yang panjang dan melakukan dekon..deklamasi dan lakon..

Antara sajak yang pernah gua dekon
Melayu-Usman Awang.
Perjuangan belum selesai- Tun Mahathir
Dan celah kelangkang - karya gua sendiri.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0