January 23, 2009

One-zero-twO


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sedar tak sedar,ni entri aku yg ke-102..pergh..dah cecah angka ratus..tapi rasa nya entri blog aku tak sebanyak entri bloggers yang lain kut..duk belek-belek balik..first entri aku on 8.3.08..kire dah nak setaun gak umo blog aku ni..dan syukur..blog ni masih lagi wujud walaupun kadang-kadang bersawang..tak di usik..

Image Hosted by ImageShack.us


tu header blog aku yang first..credit to daoz yang design..lalala..then blog header sekarang..tu hasil karya farani..aku tak reti nak edit.design sume ni.huhu..tag line mencari aku..menjadi aku..saja je mula-mula letak..tak tau nak letak tag line ape lagi..

tenkiu kat siapa-siapa yang selalu singgah membaca dan menjenguk ke blog aku ni..penulisan aku maybe agak buhsan..bukan pandai nak susun-susun ayat sangat pun..kadang-kadang tu,tak ada idea apa pun menulis entri tu..pakai taip je..lalalala.

Setakat tu je la nak tulis kali ni.tak ada idea ape sangat pun nak tulis entri ni.Pasal dah 102 bilangan entri tu pun,baru perasan tadi.So,dari biar senyap sepi je blog ni dari entri.tulis je la apa-apa yang patut kan.

Sekian

Terima Kasih.

Adios.




2 celoteh:

bB sYasYa said...

nice design ~_~

chentaMAYA said...

pape p0wn!besh!sy ske kam0 pny bl0g!hee.nice design t0o!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0