October 4, 2012

Another Trip ??


Baru selesai sarapan dengan rakan sekerja.
Masuk ofis,terus terbukak website AirAsia which is aktiviti biasa gua kalau dah bosan mengadap facebook dan twitter.and WOW.!!!

50 % discount on Hotel+Flight..Last call holiday package for 2012.So,seperti bermain angry bird mahupun poker.Klik-klik la konon-konon nak pergi bile dan destinasi pilihan.

So,gua decide to klik-klik ke Ho Chi Min..yes,memang pernah pergi.tapi aritu tak puas pergi sebab fikir-fikir balik.Banyak mende gua macam kesal tak beli.

Dari hasil main-main tersebut..interested dengan pakej ni :

RM685.56 Total Package(Hotel+Flights)

Sungguh menggoda jiwa..Seterusnya pilihan untuk edisi main-main klik ni ialah ke Bandung.Tak pernah sampai.Adik gua penah sampai.So,gua agak jele di situ dan cuba untuk sampai ke Bandung.Dan hasilnya gua berminat yang ini :

RM795.55 Total Package(Hotel+Flights)

Gua memang cari pakej hotel dan flights bawah RM1000 sebab tu memang gua bajet banyak tu.Apa-apa pun harap projek gua Bulan November ni jadi.So,boleh la yang saja-saja klik-klik main-main ni dapat di realisasikan.Amin.

P.S : Anyone care to join me :]

0 celoteh:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0