April 4, 2011

datang lagi

seperti tahun-tahun sebelumnya.entri pada bulan 4 pasti ada.walaupun dah berbulan tak update entri.bulan empat tak boleh tinggal.

sebab apa.banyak sebab.tinggalkan sebab itu dahulu.cuma mahu cerita apa yang akan ku lalui bulan empat ni walaupun baru je masuk bulan empat.
mula-mula bulan empat dapat berjumpa dengan gadis-gadis yang aku rindu setelah dah bertapak lebih dua bulan di kuantan ni iaitu cik nurul fazirah dan cik amirah afiqah.a great weekend with them.terima kasih buat buah hati mereka yang beri kelonggaran untuk lepak dengan aku.

kemudian bulan empat ni.kalau takde aral melintang.tempoh pemerhatian dalam kerja tamat.insyaALLAH naek sikit gaji dan berharap akan terus kekal dalam karier ini untuk tempoh waktu yang lama.

masuk sebab sikit tentang april.april ialah bulan aku lahir.suka dan gembira walaupun sudah tambah satu tahun lagi umur ini.satu kelainan untuk april tahun ini di tempat baru.suasana baru.alhamdulillah setakat ini segala nya berjalan lancar.sudah dapat sesuaikan diri.itu pun kerna maseh ada rakan-rakan di sini.tak tau akan keadaan selepas bulan lima nanti.rakan-rakan sume dah tinggalkan alam pelajaran dan bawa haluan melangkah alam kerjaya.doa yang terbaek untuk mereka.


suka juga bulan april kali ini.4hari selepas tarikh ulangtahun kelahiran.rehat sebentar.bercuti-cuti an.terima kasih syarikat saya yang men-sponsor percutian.macam hadiah birthday dah rasa-nya.lokasi percutian nanti-nanti lah beritahu.tak sabar rasanya.hope sume kerja dapat settle dan takde hal berbangkit.

april kali ini juga saya dekat dengan rakan yang lahir nya bulan april juga.maaf jika tidak dapat sambut ulangtahun kelahiran kamu bersama.sibuk sedikit dengan kerja.apa-apa pun,ada masa terluang ni mahu ucap:

selamat ulangtahun kelahiran buat...

kak nyda :2 april
firdaoz razak :23 april
nabila syazreen :27 april
aina burhanuddin:27 april

*pernah buat satu plan untuk sambut hari lahir bersama nab,aina dan daoz..tapi tak menjadi-jadi lagi plan tu.maaf.mungkin satu hari nanti.

**saya suka april.

4 celoteh:

Unknown said...

smiling back at u for those beautiful days..btw, buah hati sy tpkse rela..hahaha =)

c h o c o l a t e i.c.e said...

tak berapa nak ad amood kerja tadi.wiken yg indah sangat..ahaks..
buah ati terpakse rela pun kne give him some credit..kire kene hargai jugak la..huhu..
bdw,pray all the best in ur relationship..no more drama k..huhu..

si cebbie cholet said...

bila april tibaaaa....

tibaaaa ...<-- tetibe...hai!

Melody M. said...

Salam bulan April :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0