February 22, 2011

memori hujung minggu

20.02.2011.

sepanjang hari berada di shah alam untuk hadiri majlis kahwin rakan di sekolah dulu.di samping berkumpul bersama rakan-rakan.malam sebelum nya aku di nilai lepak dengan rakan sekelas sewaktu sekolah dulu.bertolak dari nilai pagi itu dalam jam 10 pagi.sebab janji dengan rakan-rakan lain berkumpul di perkarangan parkir stadium shah alam sekitar jam 11.30.

menunggu budak-budak lambat

tunggu punya tunggu.sampai la pukul satu baru gerak ramai-ramai dari situ.kalau tak silap,ada la dalam sebelas buah kereta gerak sekali.sampai-sampai,pengantin belum tiba lagi.so,makan dulu.

gadis-gadis sedang makan dengan pelahap-nya.

tengah-tengah makan.pengantin pun sampai.rakan ni tak buat sesi bersanding.terus makan beradab.so,kami teruskan sesi makan-makan.selepas makan.ambil gambar dengan pengantin.tak sempat nak berborak panjang dengan pengantin sebab ramai yang beratur nak ambil gambar lagi.



dah ber-ambil gambar semua.next hentian.lepak di tasek shah alam.ada beberapa rakan yang terus balik.safwan dan kama datang dari johor.so,mereka antara yang balik dulu.apa-apa pun,terima kasih pada kama dengan safwan sebab datang.terubat rindu.ahaks.

di tasek.lepak di kedai kopi.borak-borak.sembang-sembang.ada rakan yang baru datang macam ateh,hisyam,muso,dauh ngan milhan.abes borak-borak.ambil beberapa keping gambar lagi.then gadis-gadis balik kecuali seorang dua lagi.yang tingga kami teruskan dengan sedikit sesi lagi sehingga malam.kemudian,aku,uzairie,gg dengan nab balik tengah malam tu ke kuantan.

geng galileo yang datang. (safwan,kama dan zul sudah balik)


upload khas (terima kasih buat cik syahida atas foto-foto)


memori hujung minggu lepas memang indah. :]



0 celoteh:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0