April 11, 2010

saya pergi genting

Apa-apa pun dulu,nak ucapkan terima kasih kepada Neus Sport Club kerna telah menaja perjalanan pergi balik dan tiket ke taman tema genting.

Excited.Kecut perut.Suka-suki.Best.mmg terbaik la weekend ni.Walaupun bangun awal se awal 6.15pagi sebab nak ade kt gombak jam 8pg.
Sampai kt depan pintu masuk jam 9.30pg,masuk.Then tanpa segan silu,trus gi men spinner.berpusing beb,pastu mula ar tak lurus jap jalan.

Then,main roller coster.Naik dua kali,first dengan saudari feifei[prac student] serta adik-adiknya dan dengan azhar,pyan dan fizi[opismate].mmg thrill gile.gila babeng gua menjerit.second tyme naik dengan kak zeff [finance exec kt opis] dgn husband dia.second tyme senyap je sebab dah tahu feel die.senyum je.ahaks.

pastu,spaceshot..perghh,itu yang paling cuak,thrill dan terbaik.kecut perut yang ni la.boleh usha video aku naik ni kt fb page aku.muka pastu memang macam kejang[feifei yang cakap] je,dah redha je.

kemudian,pusing-pusing gi men game-game ala kadar yang len.genting takde la sejuk sangat pun.just angin yang bertiup tu memang sejuk ar.after this,nak pergi dengan kawan-kawan sampai mati yang lain.

agak-agak lepas ni,ape plan aktiviti company lak..?hopefully,enjoyable..yeaaahh..

p.s:video and foto-foto akan di papar kemudian.tak ambil lagi dari tukang amik gambat amatur yang mengambil foto-foto di genting. :]

3 celoteh:

mocQachinno said...

bob..agk2 takat mne sjuk dia tu..?
nk pilih sweater mne nk pkai neh..
=p

c h o c o l a t e i.c.e said...

takat mne sjuk tu..mne kate..bwk sweater tu sbg atas kehendak sendiri la..
xde ar sejuk mne pun..angin je sejuk sepoi-sepoi bhase..
bob rilek je pkai short nek genting...ahaks..

Dhada said...

Genting seronok kan :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0