September 9, 2009

hati serius

yeaah.

minggu 13 dari 14 minggu ber-latihan industri.minggu depan.tamat.

maksud juga sudah 13 minggu aku berteduh di shah alam.

cukup banyak yang aku belajar.cukup banyak yang aku perhati.cukup banyak yang aku rasa.

tapi masih banyak lagi yang akan mendatang.

so,kata kawan aku.teruskan kehidupan.tak usah pandang cermin sisi.ya,kadang-kadang perlu melihat,tapi hanya melihat di kala perlu sahaja.


2 minggu kebelakangan ni.banyak perkara yang datang.perkara yang menguji tahap lakonan aku atas pentas hidup ni.uji kawan-kawan aku.uji keluarga aku.

hey.tanpa dugaan,apa guna hidup ni kan.kosong.

apa-apa pun.

kepada kawan aku.jom jalan-jalan.tak usah mahu mengensot lagi.sakit.



shhhhh.diam.kadang-kadang,senyap itu perlu kan.aku dah letih mahu berkata.




kepada kamu dan kamu.maaf.





dan.kalau entri ini ada iras-iras ayat kawan aku itu.abaikan.kami ada kem motiviasi muhasabah diri malam tadi.terbaik.best.bermanfaat.terima kasih buat kawan yang bagi ceramah.

3 celoteh:

NM. Amalina said...

aku bca dgn serius

mocQachinno said...

i miss u guys.that's all.

aLan said...

huu..ko dh nk hbs LI dh pn..aku ni masih terkial2 nk cari tmpt..

apa2 pn..slmt mengakhiri praktikal ko dgn jayanye =)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0