July 17, 2009

bicara yang lebih tua

tadi.sebelum solat jumaat.aku berbicara dengan seorang yang lebih tua dari aku.

dia soal.kalau kau mahu mencari teman hidup.apa yang kau pandang?

aku senyap.

dia jawab.

"kalau nak mencari teman hidup.cari yang sejuk mata memandang.tenang hati melihat"

aku angguk tanda setuju.

8 celoteh:

mishl i n z said...

yeah. ckp org tue btol. and 1 more thing. jgn sekadar lihat luaran. jejaki dlmn jua

azwan bamadhaj said...

nasihat dari seorang yang x begitu tua sangat....


hendak mecari teman hidup?

x perlu, tunggu teman hidup cari kita....


hahahahaha

mocQachinno said...

bob pnye sesi interview start ble plak?

lalalala~

=p

jumapx said...

xde sape yg nak cr teman hidup...yg sakit mata memandang...he3

Masturah Idrus said...

sjuk mate mmandang?? jgn sampai buta sudah.. heheheh..nway thanx 4 d comment..

ciek niena said...

uiks bobby...
sdg mencari teman??
taip ON TEMAN n antar ke 0124783468....
kami sedia membantu anda d dalam kesusahan..
ngeh4~

c h o c o l a t e i.c.e said...

mishlinz:
yup..sekali pakej la tu..klu hati sedap melihat..kire peribadi-nya kita senangi la kn..

azwan:
yeah..setuju..teman hidup akan datang bergolek nnt..huhu..

mocqa:
interview..?..nanti-nanti la dulu..

jumapx:
ade je sedap kite memandang..tp kat org len..sakit mata memandang kn..so,better cr semua orang sejuk mata memandang..

masturah:
u welcome..lalala..

cik niena:
yup cik niena..trimas la ats khidmat talian tu..nnt-nnt aku try gne ye..huhu..

Unknown said...

bob..
ko tenang x tgk ak??
hehehe...

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0