May 24, 2009

Sedikit kemas kini.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Aku sudah pun berada di kampung halaman setelah hampir 2 minggu menyibukkan diri kat UMP.Join program Bakti Siswa kat Temerloh yang sememangnya best kat situ.Then,tolong sikit-sikit budak-budak teater semua prepare untuk Festival Teater Negeri.Takde tolong apa sangat.Apa-apa pun,korang,selamat maju jaya untuk festival tu nanti.

Aku dah dapat tempat latihan industri kat area subang hi tech industrial park,dekat-dekat ngan shah alam la.Itu pun baru dapat,orang lain dah lama dapat.Alhamdulillah,dapat jugak.Sekarang ngah pening nak duk kat mana nanti.Mula-mula nak duduk kat umah cousin,tapi baru dapat tau,umah dia agak jauh dari tempat aku li tu.Sape-sape ade tempat bley rekemen,sila maklumkan ye.

p.s:Kecumilan itu adalah hak milik insan-insan yang cumil sahaja.

p.p.s:Sesiapa yang dah mula merindui aku tu,sila-sila lah sms ur calling aku ye.takut-takut plak demam rindu nanti.huhu.

8 celoteh:

Nyda Zamani said...

eleh
msg pun tak balas
huh!!

joegrimjow said...

anak sdareku ku pangil cumil

AL journey said...

aku pon dah mule rindu kau.. cam ne ni. cm ne cam ne.. t aku trening naynyi kat astaka tak de ornag poin.. "WOIITTTTTTT UJAN!!!"

Dhada said...

Kamu cumil ka ? Hih

AL journey said...

kau comel kat ne bob? tak perasan pulak aku.. huhu..

Anonymous said...

aah la bob..rase cm xbest plak bile ko xde..xsyiok nak mkn kerang bakar,apatah lagi mi ruski perisa tom yam.

c h o c o l a t e i.c.e said...

cumil tu ade la ckit..ade la dlm 231 orang ckp aku cumil..huhu..

to nana:
tu ar..xpe2..klu aku tgk brite..ckp kuantan ujan..aku tau ar ko ngah menyanyi..kuikui..

to daoz:
bru ko tau..betapa pentingnya aku ketika sesi makan2..pembuka selera tau..huahua..

Saz-e-La said...

rindu bangat sama kamu...dah lama xmencubit lengan kamu yg shumel..hahahhaha

dh smp shah alam kontek2 la..leh lepak2...bile stat Li??

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0