April 25, 2009

hari ini.25 april.

ulang tahun hari lahir aku.

selamat ulang tahun kelahiran yang ke dua puluh satu,fakhrul shahidan.

terima kasih ibu.terima kasih ayah.kerana mengenalkan aku pada dunia.

kerana dunia itu indah.

indah kerana aku mempunyai sahabat seperti kalian.

terima kasih kawan-kawan.yang teringat.yang mengucapkan ucapan selamat hari lahir.

tak perlu aku keliling dunia untuk mencari sahabat seperti kalian.

6 celoteh:

AL journey said...

hepy besday bob..!.. tade ke kek nak bagi aku rase??

chentaMAYA said...

dea!
hepy belated besday!~

c h o c o l a t e i.c.e said...

nana:

trimas2..xde kek pun..huhu..

chentamaya:

trimas2..

Huda Luna said...

bob si cumil...


hepi bday!
br je 21..


pjlnn idup masih pjg..
may Allah bless u..

amin..



p/s :
awat x ckp bday dh dkt...
leh kasi adiah..

c h o c o l a t e i.c.e said...

misz luna:

trimas untuk ucapan selamat hari lahir tu..

p.s:erk..xkn nk promte besday kut..tp klu nak bg adiah gk..no hal je..xkesah lmbt pun..huhu..

Ruzzaida said...

hepy besday bob!!
=]

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0