March 20, 2009

aku letih.aku penat



Siap-siap hendak ke kelas.pakai kasut.tunggu kawan datang.tumpang ke kelas.dapat sms dari cik pensyarah.kelas batal.

Siap-siap hendak ke kelas.pakai kasut.tunggu kawan datang.tumpang ke kelas.sampai kelas.tunggu setengah jam.encik pensyarah tak datang.

Hampir 3 minggu situasi ni.dah letih.penat.tapi aku risau.masih berbaki dalam sebulan untuk final exam.belambak lagi chapter.projek encik pensyarah.minggu depan baru nak mula.sebab encik pensyarah baru bagi komponen.kena siap sebelum final.

Minggu depan.harap-harap situasi kembali normal.kuliah seperti biasa.tolong la jangan batal.kalau nak batal pun,mintak-mintak la cik dan encik pensyarah maklumkan awal-awal.aku dah letih.aku dah penat.

Aku sibukkan diri dengan teater.aku sibukkan diri dengan program.aku sibukkan diri dengan tidur.aku sibukkan diri dengan menonton filem di depan laptop.aku sibukkan diri dengan mengadap skrip drama radio.aku sibukkan diri dengan slide subjek walaupun aku tak faham.supaya aku tak rasa bodoh pelik datang ke uni tapi tidak ke kelas untuk belajar.

Jadi,kalau korang takde kelas.atau.selalu memonteng sehingga merasakan yang anda seminggu ni hanya keluar bilik untuk membeli makanan.letak baju dalam beg.beli tiket bas.balik kampung halaman.duduk senyap-senyap kat rumah.


p.s:aku ada dua orang k awan yang ada ciri-ciri.atau.sindrom tak mahu ke kelas.

3 celoteh:

eiyka said...

sabo je la...
ika pn sama...
last week sume lecturer gtau klas batal last minute da...
last skali 1 ari klas xda lgsung..
may be nie melibatkan sume lecturer electric kot...huhu...

♥chentaMAYA™ said...

hahah!
aku setuju!
d0k snyp2 kat umah maen tenet!
0k ak?
hahah!

c h o c o l a t e i.c.e said...

eiyka:
ngah bersabo la ni..yg penting,klas dh spt bease..huhu..

chenta:
betul2..ngadap laptop 24hours sampai mata lebam..lalaLala..

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0