February 3, 2009

Saya Pergi ke Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Hujung minggu yang seronok.Sabtu lepas berjumpa dengan teman-teman senandika.yang tua senior,yang sama senior-nya dan yang junior(sorang tu je la kut).Awal aku bertolak dari rumah.sekali dengan D.J.Sampai-sampai di times square sekitar jam 11++ pagi.agak lewat dari janji pertemuan.maaf.perjalanan jauh.



Bermain bowling.Dipecahkan kepada dua team.yang senior dengan yang junior.main satu game je tapi rasa macam tiga game.yang senior menang,saja je bagi peluang.huhuhu.tu saja aktiviti di times square.tidak sempat untuk melalak di kotak-kotak kecil tu.kemudian makan-makan di food court.kemudian,kami-kami pergi ke tasik titiwangsa.amik gambar banyak-banyak tanpa hiraukan situasi serta pandangan orang di sekeliling.


Habis je aktiviti tu,kami-kami pergi stor DBP.tengok teater.Projek KoKEN:Teater Kompilasi Vol 1.satu je yang aku nak cakap pasal teater ni.teruja.aku mungkin tak pandai nak meng-kritik.bukan-nya ada banyak pengalaman dan ilmu.tapi memang best.lakonan yang mantap.ada 4 cerita,4 pengarah dalam teater ni.setiap cerita.kes dimulakan dengan lagu pendek.


Penutup hangout hari tu,pergi makan.minum di NZ curry house.tak pernah sampai kat situ pun.pedot yang bawak.Owh,sebelum tu,tak sempat untuk ucap selamat tinggal pada kak mel.masa tu pergi ke kedai mamak kat area-area DBP tu.amik barang tertinggal.azril hantar kak mel dengan che am kat monorail.so,mereka tak join kami kat curry house tu.


Then,hantar dak kecik eqa ke rumah dia dan hantar ila plak.aku tumpang tidur di rumah azril malam tu.sama-sama dengan DJ,Kay,Daoz ngan Chot.Esok-nya,aku naik bas ump.dekat UM.tumpang budak debat.Konklusi-nya.weekend yang seronok.enjoy.letih.banyak sangat jalan.lalaLala.

sekian.

adios.



8 celoteh:

IniMuzikKita said...

mmg seronok weekend tue...he3

tapi kekalahan yang 'memalukan' ketika main bowling tidak akan dilupakan...

ilmu apa la yang 'org2 tua' nie pakai kn bob...hu3

c h o c o l a t e i.c.e said...

betul2..seronok2..

dh nme 'org2 tua'.dah tentu lebih byk asam garam-nya dari kita kn yg remaja lagi ni..kuikui..

Melody M. said...

Memang hujung minggu yang menyeronokkan!

Ouh, "orang-orang tua" (tapi masih muda lagi la) tu takde buat apa-apa pun. Tapi saya rasa kamu semua kalah sebab Che Am dah jampi-jampi tiup bola bowling kamu. Hehe!

Dan juga, itulah yang dinamakan "tidak menunjuk-nunjuk di awal permainan tapi beraksi cool lalu terus menuju kebangkitan dan menang besar di akhirnya".

mocQachinno said...

de pn gmba rani..nk2 gmba2 yg eqa blum de lg..

asek buli je dlm bus ump..x aci!

c h o c o l a t e i.c.e said...

to kak mel:

che am la yg menyebabkn kekalhan ek..xpe2..nnt sy soal siasat die..

beraksi cool..?ye ke..lalalaLA..


to mocQa:

tu foto dr camera enset dj rse-nya..mintak kt die..bob dh campur2 gambar sume..

mne ade buli dlm bus..org tido senyap2 je pe..

Anonymous said...

best.mcm g tgok teater indie.stylo abes.bila nk wat lg camneh?

c h o c o l a t e i.c.e said...

to daoz:

bley je nk wat camtu kn..

nnt aku bgtau kt rani ur amir ek..

suh mereka2 yg lain cuba pentas-kan.
bg esemen kt junior2..huhu.

Melody M. said...

Bob,
ya...memang che am..saya nampak dia jampi bola bowling eqa...silap ah tak amek gambar...
Eh bob, memang cool apa.. hehehe

Hmm...Kalau korng yang pentaskan saya nak tengok jugak. Teringin nak tengok korang berlakon sebenarnya, dah lama tak tengok.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0