January 29, 2009

Ketidakpuasan Hati

Assalamualaikum
dan
salam sejahtera


Ketidakpuasan hati..

Mengapa?

Ingat lagi aku ada cerita pasal dapat untuk berlakon drama radio tu.Punya la excited kan.ye ar,bukan nya senang-senang nak dapat.kena pergi audition sume tu kan.

Pastu hari ni.tanggal 29 januari 2009.Dapat khidmat pesanan ringkas dari penerbit.

Katanya:

"emm..bob..watak kamu tu akak dah ganti dengan orang lain.tq-kak rohaida"

aku balas

"ye ke,so saya tak berlakon la untuk drama tu ke ur pegang watak lain?"

dia balas

"semua watak dah ada.maybe next tyme ye"

Pergh..rilek2 macam tu je dia kata ek.Dia dah bagi skrip kat aku.Dah bgtau yang tunggu call dia bila recording..tup..tup..tak jadi...Tak ade la x puas ati sgt,juz len kali bgtau la awal-awal yang watak tu x konpem dapat lagi ke pe..dh before ni memang dia cakap aku pegang antara 2 watak tu.

So,nak cakap lebih-lebih pun tak guna.Tunggu je la kalau dia panggil.pegi je la.Ni yang tak sabar nak hangout sabtu ni,maleh nak pikir pasal drama radio ni.bengang dowh.



7 celoteh:

mocQachinno said...

so sorry to hear that bob..
ptut dowg klu x confirm biar la clear gtao kate x confirm kn.
nggak ada rejeki...nk wat cne. still got nex tym ma..

c h o c o l a t e i.c.e said...

to eqa:

tu la..

sabo je la..xde rezeki..nak wat camne..

wawawawa~

p/s:bkn wawa adik kamu..kuikui..~

NANA_arizona said...

perghh.. aku pun teruja tgk kau cite pasal mende aritu.. last2 tak jadik.. cian.. kalau aku,, aku pun hangin.. suke2 die je.. tym nak ok je.. tym tanak wat tatau je..

kasik flying kick kit! aiyak!

♥chentaMAYA™ said...

iyah!
dy bagi harapan palsu!
dush!
pegi b0m rtm tuh!
haha~

c h o c o l a t e i.c.e said...

~ke-ba-booOOm~

dah baling mercun bola kt rtm tuh..kui2..

to nana+chenta:

rilek2 sudey..

nak wat cane..xde rezeki..huhu~

Saidah Malihah said...

xpyh la juin drama radio..mcm radio rtm je ade drama2 niyh..hakhak

Tunku Maheran said...

bobby ku sayang...

sabar bebanyak...belum rezeki kamu lagi...

insya-allah nnt bob dapat tawaran yang lagi baik...aminn....

sesungguhnye amat pedih bile harapan kite dimusnahkan dengan alasan yang rapuh kan?...
aduyai...

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0