November 10, 2008

aku bagi cadangan..nak tanya korang

aku ada lagi kat uni ni sem depan..

tapi aku ada ramai kawan-kawan lain yang dah tak ada..dh abes pengajian.mase untuk on job training a.k.a latihan industri..

aku abaikan dulu dengan kawan-kawan satu kuliah..itu nanti aku deal dengan mereka plak

mau tanya pada kawan-kawan teater senandika yang akan meninggalkan uni ni..kamu semua tak mahu berjumpa dulu dengan junior-junior dan sesama kite sebelum balik(pergi)..?

kalau mahu..tetapkan tarikh..tetapkan masa..

aku cadangkan malam rabu ini.mane kata,ari rabu..malam itu.sebab aku dah abes exam.lalalala.masa dan tempat.tak pasti.ade sapa2 mahu beri cadangan.?




akan aku rindukan saat bersama kamu semua..




p/s:mungkin ada sapa2 mahu buat muvie maker ke untuk tontonan umum..
silakan..nnt pra tontonkan pada semua..

1 celoteh:

.misz luna. said...

rmai dh blk cm ne nk jumpe nye...nape x ckp awal2 mlm bln 10 ari tu...?

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0