November 25, 2008

aku amat buhsan

wei..

tolong aku..buhsan separa dewa dah ni.

lalalalalalala..

rutin seharian sehingga kini:

1.makan.minum.
2.tengok tv
3.men games
4.layan korean n japan drama series
5.layan muvie
6.kuar petang2..gi sawah.jalan2.isap rokok.--rutin paling besh ni.tenang je rase.tapi skrng tiap2 petang hujan.kne duk dalam umah je la.
7.makan.minum balik.



konklusi..poket aku dah kering..ade sape2 nak bagi aku short term loan..lalalala..




p/s:tak puas hati dengan result
engineering lab..

3 celoteh:

Huda Luna said...

haha..

cuti mmg bosan lor...

violetbutterfly said...

aku pon xpuah hati bob ngan eng lab nyer result..
ko dpt bape??

Scarlett Syidek said...

hahaha...
rutin harian bob tuh, lebey kurang sme je ngn syidek...90% sme... layan dvd, men ps, tgk tv, mkn mnm tdo..
mmg bosan giler..
tapikn bob, bile kale da duk uma lme2 nih..rse mls nk balek u..
da rase rindu kat uma..hehe..
teringat rutin harian yg mmbosnkn tuh sbb kt ump ni x ley nak rilek2 dah..heheh...

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0