August 5, 2008

weekend yang sibuk

jumaat.....1.08.08

tolong shahrel handle lighting n teknikal tyme majlis perasmian minggu warisan seni & budaya negeri pahang..
terkilan tak dapat pergi tengok monodrama kat taman budaya :( ..ingat nak pergi ari sabtu coz khalid salleh yang berlakon..cite penjual ubat..tup..tup..xde bas la plak..so,baik tolong sahabat sekampung ku..sedara DJ handle malam sari rasa..


sabtu....2.08.08

ready persiapan tempat untuk pertandingan gema senandung irama untuk hari esok nya(ahad)..angkat la speaker,n lighting2 yg serabut tu..then,ptg sabtu tu,ready tempat untuk malam sari rasa..kul 8.30,,datang kt payung putih cafe kk1.kne jual kupon..sambutan hangat..nasib bek sedara morgan tolong den jual kupon malam tu..abes2 program..kemas tempat..kul 12 lbey sampai umah..

ahad....3.08.08

arghh..sekali lagi aku bangun awal pagi..kay meletakkan nama aku dalam kembara budaya..join je la..abes satu ump aku keliling..sambil2 men permainan tradisional..men batu seremban ar..teng teng,..baling selipar(grup nor kalah truk ngan grup aku..hikhik)..abes kembara budaya kul 1..then..balik umah..siap2..kne jadi hos plak untuk pertandingan karaoke gema senandung irama plak petang tu,kategori gurl..1.40 sampai kat WDKU 1..then..malam tu..kne lagi jadi hos lagi.untuk kategori lelaki plak..memang meletop sume peserta malam tu..housemate aku,,ahred pun join gak..keputusan pertandingan,,aku tau dah.tp ari rabu malam aku bgtau ar sape menang ek..rse2 nye..kawan2 yang tengok pertandingan tu pun.bley predict kut sape menang..so,betul ur not tekaan korang..jom gi astaka malam rabu..


tu lah aktiviti aku weekend yang lepas...sibuk2..letih2..tp enjoy..hikhik..rotate2 je tolong handle program..mane tah budak2 mpp..harap je anjuran mpp n kerjasama kelab kebudayaan..patutnya..anjuran kelab sudah..

p/s:ni klu xdpt cop kelab byk2..xtau ar..presiden kelab..saya nak cop byk2 untuk minggu warisan seni n budaya nie..huhuhu..

---xdapat nak upload gambar..intenet umah ku bengong petang nie..

0 celoteh:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0