August 12, 2008

kembali normal

kesibukan sudah berakhir







MALAM INSPIRASI SENI 2008

komen:

boleh dikatakan program tersebut berjaya..but not perfect la kan..

1st..aku agak stress jugak malam tu..tugas aku ialah handle teknikal a.k.a lighting untuk grup teater senandika..but di minta untuk menjadi mc semasa pembukaan...juz intro je la..tup..tup..dari awal sampai abes kne jd mc..dengan text pun xde..wawawa..layan je la..

2nd..sound system yang agak menggangu malam tu..masalah mic yang kehabisan bateri..aku macam dah lari 10 round padang duk tukar2 mic..banyak masa terbuang n sunyi sepi di sebabkan masalah sound system..

3rd..aku lapar malam tu..ade gak nampak kelibat makanan yang di bungkus..tetapi tiada sebarang makluman bahawa "anda boleh mengambil makanan sekarang"

4th..tah la..dari minggu warisan seni & budaya lagi..aku tengok asyik orang same je duk angkat barang..bukan barang kecik2..besar2 gedabak..xde ajk ke..emm..tu xtau.."tolong menolong budaya kita.."

5th..aku xnampak kelibat kumpulan koir solid harmonie..npe ek mereka xperform malam tu..emm...

terbaek:

1st..lighting yang gempak..cantek..malam inspirasi nampak hidup la malam tu

2nd..kolaborasi dengan kumpulan unggu tori..agak memeriahkan suasana..lebih-lebih lagi dengan tarian sewang n poco-poco..*aku lupa jap camne nak menari poco-poco..hikhik

3rd..kehadiran mantan2 presiden kelab..abang raja n abang ikhwan..thankz for coming bro..*n senior2 len yang sudi dtg mlm tu.

4th..kehadiran penonton yang agak memuaskan..

5th..pusaka sari nye lighting memang cam besh ar malam tu..caya ar kak yunika..

6th..sume kumpulan memang terbaek malam tu..lagi2..kumpulan tarian kencana pawana..pencarian korang meletop ar..

hanya sekadar mengomel n memberi pendapat..saya yang menjadi mc "bidan terjun" memohon maaf klu ade ter kurang semasa malam tersebut..

p/s: overall..rugi jugak la sape xgi tgk malam inspirasi seni malam tu..

2 celoteh:

Nyda Zamani said...

jgn ar cakap cam tu
bukan tak nak gi tgk
tapi dah ckp kan nape akk tak bley pegi
huhuhuhu~
sedih3
ape2pun
tahniah kerana berjaya merealisasikan MIS 2008

Raja Azrul said...

tahniah pada Bob kerana menghasilkan MIS...

Takpe, yang sudah tu sudah...fokus pada study pulak yer...

Jaga adik2 SENANDIKA..jangan buli diaorang..

ada masa kita jumpa k..mana tahu abang boleh belanja..hihihi!

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0