July 8, 2008

melangkah setapak lagi

wah..dah stat semester baru..maksudnya aku dah taun tiga@final year..tp dis sem is not my last semester..maybe kena extend satu sem kut..ada 2lagi ar subjek "hang"..

semalam dah stat engineering lab..memang awal tul lab sem nie stat..emm..tp sem nie xbrape puas ati sgt..ye ar..tbe2 kne masuk sekyen 01..padahal sebelum nie dalam seksyen 02 je..ada 3pelajar dari seksyen 101 masuk pergi seksyen 02..tp xkesah la..dah aku pun satu..daftar subjek lambat sangat..bdw..ok gak pe seksyen 01..industrial electronics,en.zamri yang ajar..seksyen 02,en,halim ajar...bertuah tul mereka..(^_~)

wah..ceria je aku tengok bdk2 cluz aku..mne x nye..ptptn msk arinie..konpem ar sronok kan..aku je xsronok..xdpt ptptn sem nie..tu ar..sapa suruh blaja men2..tp ok gak sebenarnya aku xdpt ptptn sem nie..sebab aku extend kan..so,ptptn yang aku xdpt sem nie,dibawak ke sem aku extend nnt..ada gak la duit tyme tu..so,nasihat ku kepada adik2 junior,blaja lah rajen2..

adios asbestos~

0 celoteh:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0