May 16, 2008

da holiday juz start

sambungan dari entri sebelum...
baru je blk dari kursus asas ke
usahawanan siswa..,my last program for dis semester..

byk pengalaman yang aku dapat..cara2 nak meminjam dari mara,sme bank..cara wat rancangan perniagaan[RP]..n tido hotel..hikhik..
n bley plak aku jumpa cikgu asmui[ketua warden sbpik tyme aku skul dlu]..gi la tegur..xkn xtegur cikgu plak kan..die ade handle program perkampungan penulis muda tyme tu..

haa..kaks nie..aku kenal akak2 n abg2 s
enior tahun 3..muka pun cam xpernah nampak je kat ump nie..ade sorang akak nie..aku panggil kak gnee..yg sememangnye seorg yg havoc gle2..die punye gelak..pergh..bley wat aku gelak sebab tgk die gelak[korang phm ke x nie]hikhik..then..gi

berenang kt swimming pool..tp aku,sapik,paan,eda n hani je rsenye yg berenang..yg len juz berendam je la[rani,kak gnee,kak rafidah]..p/s:yg duk wat "peace" tu lah kak gnee..sama posing ngan rani..ngeh2..


last day,kne present RP..grup aku wat perniagaan printing and advertising..still byk mende yg kne belajar lagi..lagi2 bab financial..mmg pening kepala..by da way..it's fun n sweet sgt..huhu..

so..dat all 4 today..so..selamat bercuti kepada aku..
adios asbestos~

[nak bukak bisnes paintball n kopitiam]


2 celoteh:

pa"an said...

bobby. nati aku suh gnee wi comment. harhar..

sYafiQ said...

aku nk g de rhu lg r beb...xpuas r..haha

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0