May 10, 2008

..da end..

ye zaaaaaa....
dah abes exam...da end of dis semester n next sem will be my final year..waaa...nk abes diploma dah..still xtau lagi nk wat pe tyme cuti nie..kul 10pg kang,bertolak gi cherating untuk kursus asas keusahawanan siswa(kaks) until dis 15hb.so..no entri until dat day..n maybe lme jugak nnt xade entri kut..ye ar..kt umah pun xde internet.so.klu boring2 nnt,gi la cc yang berhampiran kt umah tu..

wat kali pertamanya xde join pe2 program tyme cuti nie..so,kne ar carik something to do tyme cuti nnt..keje..??emm..try carik dulu..klu dapat..ok ar..tp bln 5 nie,ade je kut program2 yg menanti kt umah..1stly,abg sedare aku kawin..so.maybe gi perlis coz hometown die kt perlis..then,next program,klu jadik reunion ex-sbpik,join kut..insya-ALLAH..

so.to kawan2 sbpik,xkonpem lg wat ble reunion a.k.a tarikh yg sebenar..pe2 nnt aku maklumkan ekk..

to.kengkawan ump sume..manfaatkan cuti anda sebaek-baeknye..jgn men mercun..hikhik..n jgn nakal..boring2 nnt,koling2 ur msg2 ar..aku sudi melayan korang klu xbzy ar..huhuhu..

to akak2 n abg2 senior yg akan LI..selamat menjalani LI sebaek-baek2nye..jgn ponteng..n jgn sedey2 meninggalkan ump..special dedication to kak nyda n kak dewi,..LI elok2 yer..ingat la adik2 u all kat cnie..klu rindu,msg2 ke..call pun xpe..n paling penting jgn nakal2 n gatal2 tyme LI nnt,espcially to kak dewi la kan..
klu saya ade berdekatan ngan tempat LI akak nnt,saya contact ar akak,bley ar akak blanje saya mkn ke pe nnt ek..ngeh2..

to bdk2 umah..jumpe korang semester depan..n sebelum terlupe,..HEPY BIRTHDAY to my housemate..sedare ahmad redzuan a.k.a AHRED..ooo..kluar sambut bezday ngan awek ek..hikhik..

to.me..hope dpt result yang ok dari semester lps..n of coz result semester lps mcm hampe ya amat..for da conclusion from all paper sem nie,alhamdulillah,bley jawab sumenye..but satu ar kelemahan aku..always ade simple mistake..setiap paper ade je simple mistake yg aku wat..at least aku dh study n wat yg terbaek..tiada toyol a.k.a yg seumpama dgnnya keluar pada final exam kali nie..bagus2..tepukan untuk bob..hehehehe..

kurangkan kontroversi..tingkatkan prestasi..
yang cute itu bob..yang cantek,,encem..baek itu kawan2 bob sume..
n of coz..
senikan caramu..budayakan hidupmu..
wallaaa..
adios asbestos..~
.
.
.
.
da end of semester 207/08..

2 celoteh:

Nyda Zamani said...

tenkiu bob..
kamu pun ingat2 la akak slalu nnt..
hehehe..
doakan kejayaan akak dunia akhirat ek..
sayang kamu!!
=)

c h o c o l a t e i.c.e said...

baek..n ingat kak nyda..
jgn nakal2 n gatai2 yer..
klu rindu saye ke..koling2 pun xpe..
klu rajin..dtg ktn nie..blanje kiteorg..hikhik..(^_^)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0