April 28, 2008

suka-suka jew...

arinie saya nak share ngan kawan-kawan sume..
saye nye pic desktop..

nilah desktop saya pada minggu ini:




tema minggu nie ialah riang-ria...

ini pic desktop saya ketika study week:




tema nya..bersuka-ria di minggu study week..huahua..


kepada seluruh warga ump terutamanya kepada rakan-rakan saya..
*selamat menduduki final exam bagi sesi semester 2 07/08*

peringatan sebelum masuk dewan peperiksaan:

  • pastikan anda membawa slip peperiksaan
  • pastikan anda membawa kad matrik
  • pastikan anda berpakaian seperti yang telah ditetapkan
  • pastikan rambut tidak panjang-bagi lelaki
  • pastikan anda membawa kelengkapan alat tulis yang secukupnya
  • pastikan telefon bimbit anda dalam mode silent @ matikan terus telefon bimbit anda
  • tinggalkan segala nota2 kaki mahupun nota2 besar di luar dewan peperiksaan

saya stat exam 29hb nie..mane kate..esk ar..bersamaan ari selasa..jam 9pagi..paper maintenance..*gud luck to all DEE batch 06/07*
wish me luck..
{usaha itu pintu kejayaan}

adios asbestos~

0 celoteh:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0