April 18, 2008

#study week#

minggu study dah pun bermula
mana kata..,nak final exam dah..emm..carrymark subjek xsume cemerlang..
carrymark machine cam hampeh jew..
mggu nie tp2 ari ade jew test
start dr ari isnin dgn analog then rabu plak test maintenance n semalam test lab
pagi tadi bru jew habis test 2 machine..bleh gk jawab..
soalan yang simple2 je kuar..aku study punye ar detail..
tp xpe ar,at least kre cam study untuk final gak la..
harap2 dapat ar bg nek sikit carrymark tu
awal2 study week nie,aku amik kesempatan balik umah..
mana kata..ptg ni aku balik..ibu dah 2,3 bgtau suh blk..
coz adik aku kat unisel tu pun dah abes exam n adik aku kat plkn cuti jap klu xsilap.
so kne la blk..
so,sorry to senandika members sume..
especially to kak nyda n kak nonie
xdpt nak join korang hangout..hope have fun n great hangout,.

to kawan-kawan yang tgh final exam..gudluck..chaiyok2..!!

2 celoteh:

Nyda Zamani said...

wawawa..
sedih bangat dpt msg bob pg tadi..
bgtau die x leh join hang out...
huhu~
ntah bile de peluang lagi...hmmm~

Pok Nik said...

gud luck bob.
nanti pasni update yg korang gi reunion plak.letak gamba byk2 ckit wokeh.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0